Βεκρή Βαλεντίνα

Βεκρή Βαλεντίνα

Κλείστε ραντεβού

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας καθώς και την ημερομηνία που επιθυμείτε να κάνετε το ραντεβού. Ο/η γιατρός θα λάβει το αίτημά σας και θα σας καλέσει για επιβεβαίωση.

Παρακαλούμε μην προσέλθετε στο χώρο αν δε λάβετε τηλεφωνική επιβεβαίωση.

Η Βαλεντίνα Βεκρή είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του University of Huddersfield της Αγγλίας (2002) και κάτοχος του Μεταπτυχιακού Διπλώματος της Εξελικτικής Ψυχολογίας στο University of Central Lancashire της Αγγλίας (2004).

Το 2002 ως το 2003 έκανε εθελοντική πρακτική στο Ψυχιατρικό τμήμα, στο Γενικό Περιφερειακό Νοσοκομείο Μυτιλήνης «Βοστάνειο», στο γραφείο των Ψυχολόγων και παράλληλα πρόσφερε εθελοντικά της υπηρεσίες της στο Κέντρο Πρόληψης Πνοή-ΟΚΑΝΑ.

Από το 2005 ως το 2011, εργάστηκε στο Κέντρο Ανάπτυξης και Εκπαίδευσης του παιδιού στην Αθήνα και στο Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς, στο απογευματινό πρόγραμμα ως θεραπεύτρια και Υπεύθυνη Προγράμματος παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), Μαθησιακές Δυσκολίες, Νοητική υστέρηση και άλλες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Παράλληλα τα πρωινά, εργάστηκε σε πολλαπλά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία στην Αθήνα, κάνοντας παράλληλη Στήριξη σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, στη κανονική τάξη.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Έχει παρακολουθήσει πολλαπλά επιμορφωτικά σεμινάρια και συνέδρια ειδικής αγωγής και ψυχικής υγειάς.

Συμπεριφορισμός- Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (Α.Β.Α. Applied Behavioural Analysis)
P.E.C.S. Εναλλακτικό Σύστημα Επικοινωνίας (picture exchange communication system)
Κοινωνικές Ιστορίες – Social Stories
W.I.S.C. Ψυχοδιαγνωστικό Τεστ Αξιολόγησης της Νοημοσύνης
Αθηνά Τεστ Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών
Α΄ Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας
Αποκατάσταση Δυσλεξίας – Εικονογραφική Μέθοδος- Μαυρομμάτη

Συνεργάστηκε με τα Παιδικά Χωριά Σ.Ο.Σ., παρέχοντας συμβουλευτική υποστήριξη και δημιουργική απασχόληση στα ασυνόδευτα παιδιά των Μεταναστών ηλικίας 14-18 ετών στο κέντρο πρώτης Υποδοχής Κ.Ε.Π.Υ. Μόριας στη Μυτιλήνη. Παράλληλα, διενεργεί εκπαιδευτικές ενημερώσεις σε σχολεία και συλλόγους γονέων, στο πλαίσιο του ειδικού προγράμματος ενημέρωσης από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το 2012 επέστρεψε στον τόπο καταγωγής της, στην Μυτιλήνη και ίδρυσε το Ινστιτούτο Παιδαγωγικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης Ι.Παι.Ψ.Υ. , με όραμα την άρτια οργανωμένη παροχή υπηρεσιών στον χώρο της ειδικής αγωγής, για παιδιά ηλικίας 3 ως 18 ετών καθώς και στις οικογένειες τους.

Στο Ι.Παι.Ψ.Υ. όλες οι υπηρεσίες στηρίζονται στην συνθετική εργασία της Διεπιστημονικής Ομάδας ειδικών για την καλύτερη προσέγγιση των παιδιών και τις οικογένειες τους. Ρόλος της Ομάδας είναι η εποπτεία των θεραπευτών για την παρακολούθηση της εξέλιξης κάθε παιδιού, ο από κοινού σχεδιασμός των προγραμμάτων από όλες τις ειδικότητες Το Ι.Παι.Ψ.Υ. αποσκοπεί στην εκπαίδευση και θεραπεία παιδιών και εφήβων με Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος (Δ.Α.Φ), Μαθησιακές Δυσκολίες, Δυσλεξία, άλλες Αναπτυξιακές Διαταραχές.

Η ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση του Ι.Παι.Ψ.Υ. βασίζεται στις αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης της Συμπεριφοράς, (Applied Bahavioral Analysis). Η Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (ΕΑΣ/ ABA) έχει καταξιωθεί ως τη πιο αποτελεσματικότερη προσέγγιση για παιδιά που ανήκουν στο Φάσμα του Αυτισμού.

 Υπηρεσίες του Ι.Παι.Ψ.Υ.

Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Μαθησιακές Δυσκολίες- Δυσλεξία

Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας Δ.ΕΠ.Υ.

Λογοθεραπεία

Εργοθεραπεία

Πρώιμη Παρέμβαση

Ψυχοπαιδαγωγική Παρέμβαση

Παράλληλη Στήριξη

Θεραπείες Κατ’ο’ικον

Ομάδες Παιδιών (Παιδιά με αυτισμό και σύνδρομο Asperger)

Εξωτερικά Προγράμματα

Συμβουλευτική Γονέων

Ψυχολογική Υποστήριξη

Ψυχοδιαγνωστικά Τέστ

 

Η φιλοσοφία των ειδικών-θεραπευτών στηρίζεται στην συνεχή συνεργασία με τους γονείς που έχει σαν αποτέλεσμα στην καλύτερη προώθηση και ανάπτυξη των δυνατοτήτων των παιδιών. Στόχος του Ι.Παι.Ψ.Υ. είναι η ένταξη παιδιών στο σχολείο, στην εργασία και στην κοινωνία γενικότερα.

Ο πιο ενημερωμένος κατάλογος ιατρικών και παραϊατρικών ειδικοτήτων στο Βόρειο Αιγαίο.

Join us

Είστε γιατρός;